♥ Hidden Music ♥

//Fiqa Zhen




Kawad Kaki... ( T^T)
Jumaat, 12 April 2013 | 4:35 PG | 2 Comment(s)

I'm so excited!!!!  sebab aku masuk pertandingan kawad peringkat sekolah !!! ni la first time aq bertanding tapi tu bukan the big matter sebenarnya aku sendiri pun x caya dengan kedudukan Persatuan aku lagipun memang persatuan aq yang paling ramai peserta dari kumpulan lain dan kawad kitorang pun x lah seiring (kelam kabut ade lambat ade cepat)

dapat markah best skit tapi x lah menang just berjaya menempah no.4 ...
OK lah tu dari 7 pasukan yang bertanding lagipun persatuan kitorang separuh yg selalu pi latihn lain2 balik umah (besala tusyien) yg lgi separuh pulak setia ngn kak2 senior ni ,jdiw diorg prepared baju bley  stayback 

 ok (skip mase hari pertandingan) dan yang x caya tu kitorang x dengar pun arahan commander kitorang tapi kitorang  lantaklah kalo salah punsikit je kut. bila wat formasi pun kitorang bukan dapat berlatih lame pun , baru berlatih pada hari pertandingan tu so sume 

jadi macam Pak Turut ikut je walaupun x sama .

mase keluar sampai ke depan juri kitorang rase gemantar sebab mase first2 keluar tu dah x seiring sume  

 dok takut tengok penonton yang menyinis itu (wah! macam la kitorang ni baik sangat).
bila commander beri arahan kitorang pun ikut semakin lama semakin jauh kami dari commander (first time  kut debaran macam Fear Factor tu)
 kitorang x dengar tapi sib bek  komander gitau sebelum ni kat mana nak belok kat , mana nak tabik hormat ... 

DAAA~N ....

debaran kembali lagi apabila kawad statik yang terakhir kami kena buat buka dan tutup barisan semasa bergerak .. line  x straight pun bengkang bengkok!!
 (dup dap dup dap **** slah lagi) ,bila dah tutup balik barisan commander suh pusing aku x ingat lak arahan dya!  tmbh lgi mse tu bising (haish macam ungka dalam zoo) ....

aku dok barisan hampir hujung.... dia kata "PUSING KE BE.. La.. Kang!   ,Ke KA!!  NAN ~~~~
    PUSiiINNG!! oh aku pun pusing kanan x dgr pun  belakang (entahlah betul ke arahan tu :P)

tup tup tup ,aku ade kat depan komander dengan row(dari row aku sampai hujung) aku sekali  pi depan ....tengok sebelah kanan ALAMAK!!! diorang ke belakang ape lagi lari la ikut barisan!! row aku pun  pakat lari HAHAHAHAH (bila ingat balik lawak pulak)



Yang last sekali tu, kitorang nak balik jadiw kenalah keluar.... mase keluar tu ramai orang dok 'booo...'
kitorang, kitorang tau la kitorang salah (mase bising tmbh lgi commander kita suara dia ayu ) bila dia suh 
'BER... HEEENN TII....' kitorang x dengar terus belok yang dok dekat ngn komander berhenti la , yang dok jauh terus bergerak!

daaaah salaah jalan pulak !!

 barisan kitorang pun berpecah jadi dua dan ade 1 barisan yang kecil  berhenti tengah jalan (row(3 orang dalam satu baris) aku tu)

 aq x perasan pun diorang nk berhenti ke tak sebb depn aku diorang jalan bila belakng dah stop yg barisan  depan maju~ yang tengah2 confuse jadi berhenti tengah jalan 

malu pulak rase sebb ramai yang jadi 
penonton (heissh sekolah aq tu x leh org silap skit! nnty 'boooo~' yang lebih  HUH!~


Then ,lepas dah habis kitorang pandang muka masing2 sbb apa jadiw cm tu.... kitorang dok diam je...  apa boleh buat yang lepas tu biar lepas ~~~(angin sendu menerpa)

sekian... diari aku ari ni (kisah ni berlaku hari Rabu ...)






-Biar yang lalu pergi , jangan yang tiba kita lepaskan...











Older Post | Newer Post